Сьогодні, 1 листопада, в Україні відбувся масштабний збір у роботі мобільного оператора Київстар. Абоненти поскаржилися, що не можуть скористатися всіма послугами, як раніше. У компанії повідомили, що сталося, і коли буде виправлено помилку.
Клієнти національного оператора Київстар масово скаржаться на неможливість поповнити рахунок через Приват24", Sens App, Monobank та інші банкінги.
Абоненти, які намагалися внести кошти на мобільний рахунок через ПриватБанк, отримали повідомлення: "Поповнення мобільного телефону дані оператора тимчасово закрито". На сайті Київстар вибиває помилку: "Помилка оплати. Тимчасові технічні складнощі з обробкою платежів мобільним оператором".
Особливо збій у роботі відчули українські біженці. Олена Радченко поставила співробітникам компанії питання у соцмережі Facebook.
"За кордоном немає зв'язку, показує, що зв'язок є, а мережі немає. З чим пов'язані ці складнощі і як вийти із ситуації, коли потрібний зв'язок, тому що не можеш зробити елементарного – поповнити рахунок", - написала жінка.
Представники Київстару визнали наявність проблеми.
"Друзі, сьогодні приблизно з 9-ї ранку у частини наших клієнтів можуть з'являтися обмеження під час поповнення рахунку, зміни тарифу або у використанні програми "Мій Київстар". Зараз наші IT-фахівці працюють, щоб відновити роботу цих сервісів вже найближчим часом. Наші основні послуги, зокрема дзвінки та мобільний інтернет працюють у звичайному режимі. Ми щиро просимо вибачення через тимчасові складнощі та просимо спробуйте поповнити рахунок за годину", - зазначили в компанії.
Також стало відомо, що Київстар виділить 300 млн грн на цифровізацію. Про це повідомили у Міністерстві цифрової трансформації України. Половина цієї суми – 150 млн грн уже надійшла на державний рахунок. Гроші були надіслані через платформу UNITED24.
"Ці кошти будуть спрямовані на модернізацію та будівництво цифрової інфраструктури України, посилення кіберзахисту та протидію кіберзагрозам, подальший розвиток нових цифрових технологій", - зазначили у відомстві.
84,9 млн грн з них розподілять на ключові напрямки Мінцифри. Йдеться про проекти, які сприяють посиленню надійності та безпеки цифрової інфраструктури в період повномасштабної війни.
Нагадаємо, що Київстар продовжив українським біженцям безкоштовну послугу – вона діятиме до кінця року.