Клієнти monobank почали хвалити сервіс і систему обслуговування в мобільному додатку фінустанови. У банку збентежилися і пообіцяли працювати ще старанніше та якісніше.
На сайті "Мінфін" регулярно з'являються коментарі від клієнтів українських банків. На жаль, левова частка відгуків є негативними, українці скаржаться на блокування карт, викрадення грошових коштів з карт, відмови в обслуговуванні та на жахливий сервіс.
Останнім часом ситуація змінилася щодо monobank, все частіше стали з'являтися позитивні коментарі. Так, киянка з ніком "Valeriya1908" стверджує, що monobank робить людей щасливими, оскільки пропонує клієнтам безліч різних карт на будь-який смак, користуватися додатком легко і зручно.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що monobank почав відключати популярні послуги.