Клієнти monobank почали хвалити сервіс і систему обслуговування в мобільному додатку фінустанови. У банку збентежилися і пообіцяли працювати ще старанніше та якісніше.
На сайті "Мінфін" регулярно з'являються коментарі від клієнтів українських банків. На жаль, левова частка відгуків є негативними, українці скаржаться на блокування карт, викрадення грошових коштів з карт, відмови в обслуговуванні та на жахливий сервіс.
Останнім часом ситуація змінилася щодо monobank, все частіше стали з'являтися позитивні коментарі. Так, киянка з ніком "Valeriya1908" стверджує, що monobank робить людей щасливими, оскільки пропонує клієнтам безліч різних карт на будь-який смак, користуватися додатком легко і зручно. Користувач, який зареєструвався на сайті під ніком "Sasha15860", розповів, що ПриватБанк його підвів і "кинув", тому він став клієнтом monobank. Чоловік за вісім місяців співпраці з банком склав свою, багато в чому позитивну, думку про роботу додатка. Звичайно, у автора коментаря були деякі зауваження і пропозиції для ще кращої роботи monobank, але в цілому він дуже задоволений якістю обслуговування. На кожен добрий коментар на свою адресу служба підтримки monobank відповідала щирою вдячністю і пообіцяла, що банк буде прагнути працювати ще краще та якісніше.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що monobank почав відключати популярні послуги.
Популярні зараз
Українські АЗС збільшили ціни на автогаз
Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу
Аналітики повідомили, як зміняться ціни на продукти харчування в Україні
У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам