Термінали Ощадбанку після поповнення далеко не завжди зараховують гроші на рахунки клієнтів. Людям доводиться піддавати своє здоров'я на небезпеку і вистоювати черги у відділеннях.
Один з клієнтів державного Ощадбанку на сайті "Мінфін" розповів про неприємності, яка з ним сталася з вини банку. Чоловік, який зареєструвався під ніком "nicklauz", хотів поповнити свій банківський рахунок в терміналі самообслуговування. Але відправив готівку в відсік терміналу, проте на екрані з'явилася помилка, пристрій прийняв гроші, але не зарахувало їх на карту клієнта.
"Бездушная оператор служби підтримки змушує мене в літньому віці піддати своє здоров'я на небезпеку і йти в банк, щоб вистояти чергу і написати заяву. В телефонному режимі вирішити проблему відмовили. Огидна якість послуг і роботи терміналів, будьте обережні ваші гроші можуть вкрасти на рівному місці ось таким ось способом!" - написав "nicklauz" в своєму коментарі.
Представник Ощадбанку поспівчував чоловікові, який втратив свої гроші з вини збою в роботі терміналу. Однак "nicklauz" все одно повинен буде відвідати відділення банку і написати заяву про повернення коштів.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Нагадаємо, раніше стало відомо, що банкомати Ощадбанку перестали приймати картки пенсіонерів. Людям доводиться йти в касу.