Банкомат Ощадбанку не видав гроші під час технічного збою, тепер клієнтка державної фінустанови не може повернути велику суму грошей. На додаток до даної проблеми банк вимагає оплатити послугу з розблокування карти.
На сайті "Мінфін" з'явився відгук про роботу Ощадбанку від схвильованої клієнтки. Жінка детально описала свою ситуацію і додала, що має намір написати заяву в поліцію, щоб правоохоронні органи змусили банк повернути їй її 6600 гривень.
"Я знімала гроші в банкоматі 6600 грн. Сума для мене велика. Після того як я вказала суму яку хочу зняти мені прийшло смс про успішну операцію, а банкомат завис і зовсім згас. Картка залишилася всередині. Я тут зателефонувала на гарячу лінію банку, хвилин сім чекала поки мене переключать на оператора. Дівчина постійно говорила що потрібно писати заяву в банк. Я задала просте запитання не віддасть він кому-небудь мої гроші? виразної відповіді Я так і не отримала", - написала клієнтка Ощадбанку.
Автор коментаря уточнила, що оператор запропонувала їй заблокувати карту, але відразу після блокування банкомат заробив і повернув карту. Однак гроші жінка так і не отримала. Послуга з розблокування карт в Ощадбанку платна, виходить, що клієнтці потрібно ще й доплатити, незважаючи на істотну грошову втрату з вини банку.
"ОЩАДБАНК ОТВЕТЬ МЕНІ БУДЬ ЛАСКА ЧОМУ ПО ВАШІЙ ВИНЕ Я ПОВИННА ПЛАТИТИ ГРОШІ ??? ЯК ВИ РОЗУМІЄТЕ НА КАРТІ МОЇХ 6600 НІ. Тепер йду писати заяву в банк і відразу в міліцію. Так як прочитала дуже багато відгуків ОЩАДБАНК ГРОШІ РЕДКО ПОВЕРТАЄ", - поділилася жінка на сайті Мінфіну.
У відповідному повідомленні представник Ощадбанку вибачився за збої в роботі техніки і розповів, як автор коментаря зможе повернути свої гроші.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Ощадбанк готується до можливого банкрутства. Вкладників позбавили гарантії повернення вкладів.