Український стільниковий оператор Київстар переходить на інноваційну IT-систему для клієнтів передоплати. Завдяки цьому, абоненти зможуть поповнювати рахунок по-новому.
Як розповіли представники мобільного оператора, Київбуд спільно з відомою шведською компанією Ericsson розробили принципово нову для України бізнес IT-систему (білінг). Нові можливості будуть надані в першу чергу клієнтам передоплати, яких у Київстар більше 80 відсотків.
Якщо раніше білінг-системи Київстару були представлені трьома десятками розрізнених систем, то зараз їх вдалося об'єднати в одну інноваційну IT-платформу.
Співпраця з Ericsson в розробках інноваційної білінг-системи стало найбільшим проектом Київстар за всю історію його існування. Тепер рівень обслуговування абонентів стане максимально зручним та ефективним, Київстар зможе активніше здійснювати digital-трансформацію.
Популярні зараз
У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам
В українських вузах не скасовуватимуть бюджетну форму навчання
Нагадаємо, що білінг в сучасній сфері зв'язку є невід'ємною частиною, оскільки дана система є комплексом процесів, відповідальних за тарифікацію послуг, виставлення рахунків абонентам, обробку платежів і збір інформації.
Білінг використовують оператори фіксованого та мобільного зв'язку, оператори транзитного цифрового трафіку, інтернет-провайдери, віртуальні оператори, провайдери цифрового телебачення.
Раніше в Київстар запустили послугу з надання ще одного номера для кожного абонента. Скільки коштує отримання другого мобільного номера для клієнтів оператора?