Today.ua

Стосується кожного: ПриватБанк запровадив нову функцію для українців

Приватбанк продовжує активну роботу над вдосконаленням сервісного обслуговування. Очікується, що новинка дозволить спростити роботу працівників з клієнтами.

Представники ПриватБанку анонсували запуск інноваційної технології голосової біометрії для швидкого та безпечного обслуговування за телефоном клієнтської підтримки. У прес-службі фінансової установи повідомили, що розпізнавання клієнтів по голосу голосом дозволить швидше вирішувати їх проблеми. Не потрібно використовувати традиційні додаткові питання безпеки.

Як користуватись

Щоб активувати нову функцію, слід зайти у веб-версію "Приват24". Проходете етап авторизації, щоб залишити запис свого голосу. Потім переходьте до розділу "Профіль клієнта" і обираєте опцію "Управління". Потім натискаєте на вкладку "Безпека" і обираєте "Голосову біометрію". Готово – ви створили голосовий зліпок.

Надалі при кожному зверненні на гарячу лінію за номером 3700 система швидко ідентифікуватиме вас. У ПриватБанку уточнили, що до кінця цього року таким чином планують обслуговувати понад 80% клієнтів.

Нагадаємо, раніше стало відомо, як безпечно переказати гроші за кордон. Найвигідніші варіанти транзакцій представили в НБУ та ПриватБанку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ