Приватбанк продовжує активну роботу над вдосконаленням сервісного обслуговування. Очікується, що новинка дозволить спростити роботу працівників з клієнтами.
Представники ПриватБанку анонсували запуск інноваційної технології голосової біометрії для швидкого та безпечного обслуговування за телефоном клієнтської підтримки. У прес-службі фінансової установи повідомили, що розпізнавання клієнтів по голосу голосом дозволить швидше вирішувати їх проблеми. Не потрібно використовувати традиційні додаткові питання безпеки.
Як користуватись
Популярні зараз
Пенсіонерам автоматично перерахують пенсії з 1 травня: які доплати отримають українці
В Україні вирішили змінити правила торгівлі цигарками, алкоголем та паливом
Щоб активувати нову функцію, слід зайти у веб-версію "Приват24". Проходете етап авторизації, щоб залишити запис свого голосу. Потім переходьте до розділу "Профіль клієнта" і обираєте опцію "Управління". Потім натискаєте на вкладку "Безпека" і обираєте "Голосову біометрію". Готово – ви створили голосовий зліпок.
Надалі при кожному зверненні на гарячу лінію за номером 3700 система швидко ідентифікуватиме вас. У ПриватБанку уточнили, що до кінця цього року таким чином планують обслуговувати понад 80% клієнтів.
Нагадаємо, раніше стало відомо, як безпечно переказати гроші за кордон. Найвигідніші варіанти транзакцій представили в НБУ та ПриватБанку.