Today.ua

Як у супермаркетах обманюють покупців: названо чотири найпопулярніші способи

У супермаркетах продумано схеми, які допомагають їм співробітникам заробляти на покупцях. Названо чотири найпоширеніші способи обману споживачів.

Заробіток на здачі

Якщо сума здачі менше 5 копійок, супермаркет може залишити її собі, а якщо понад п'ять, їх потрібно "вибачити" клієнту.

Багато торгових мереж спеціально встановлюють такі ціни, щоб отримувати більше грошей при округленні не на користь покупця. Ці кошти здаються незначними, але за підрахунками на день чи місяць суми будуть пристойними.

Наприклад, при ціні у 9,96 грн покупець заплати 10 грн. У такому разі краще оплачувати покупки карткою – розрахунки будуть максимально точними.

Обман на вагах 

Ще одним способом заробити на покупцях є "накручені" ваги. Різницю в 30-50, 150 чи навіть 200 г помітить не кожен клієнт. А загалом, якщо ціна товару велика, виходить непогана накрутка.

На касах та відділах магазинів часто встановлюють ваги, що показують неправильну вагу. Для цього використовують спеціальні грузики, які встановлюють під ваги. Важливо перевіряти вагу товару на контрольних вагах, які завжди є на ринках.

У випадку із супермаркетами потрібно використовувати наступний спосіб. Попередньо зважте свій смартфон або ключі від дому, а потім ставте свою річ на ваги в магазинах. Буде одразу видно, на скільки більше грамів вас обдурять.

Плата за випадково знищений товар

Продавці вимагають заплатити за товар, який було пошкоджено чи знищено у торговому залі. Однак не потрібно поспішати діставати гаманець. Супермаркетам потрібно спочатку довести, що ви навмисно розбили пляшку з напоєм чи іншим чином пошкодили продукцію. Законодавство у цьому випадку на боці споживачів.

Ризики випадкового знищення та псування майна несуть лише власники компаній. Покупець у магазині не є власником товару, доки не сплатить його на касі. У цьому касири чи адміністрація торгової точки неспроможна змушувати покупця оплачувати товар неналежної якості.

Плата за завищеною ціною

Коли людина робимо багато покупок, вона у метушні може не перевірити вартість тих чи інших товарів. На це й розраховують менеджери торгових мереж. За законом, покупець може сплатити за товар ту ціну, яка була вказана у ціннику. І не важливо, що хтось забув замінити його на актуальний, акція закінчилася тощо. Касир має повернути вам різницю у ціні, яка не збігається з реальною.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, які два продукти із супермаркету не потрібно купувати та вживати в їжу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ