Пасажири "Укрзалізниці" масово скаржаться на те, що провідники компанії зловживають своїм службовим становищем та під час посадки в поїзді пропонують за додаткову плату поїхати без сусідів, навіть коли на сайті відсутні вільні місця.
З подібною проблемою зіткнувся блогер Олег Васильєв, який збирався їхати з Києва до Дніпра потягом "Укрзалізниці". Він зайшов на сайт booking.uz.gov.ua, але за 2 години до відправлення поїзда не було жодного вільного місця. При цьому трохи пізніше на сайті з'явилися у продажу одразу 30 місць, серед яких купе, плацкарт та СВ.
"Цікаво, куди раптово зникло 30 місць за дві години до відправки, а потім знову з'явилися? Як відомо, броню викидають у продаж у набагато меншій кількості", - пише блогер на своїй сторінці у Facebook.
Знайшлися ще пасажири, які підтвердили, що квитки в системі продажу то з'являються, то масово зникають, а провідники мають "вільні" місця чомусь завжди.
Один із користувачів Facebook зазначив, що квитки "зажимають" провідники, бронюючи кожні 15 хвилин місця. Така ситуація, на його думку, склалася через відсутність ефективного контролю за перевезенням безквиткових пасажирів.