Пасажири "Укрзалізниці" масово скаржаться на те, що провідники компанії зловживають своїм службовим становищем та під час посадки в поїзді пропонують за додаткову плату поїхати без сусідів, навіть коли на сайті відсутні вільні місця.
З подібною проблемою зіткнувся блогер Олег Васильєв, який збирався їхати з Києва до Дніпра потягом "Укрзалізниці". Він зайшов на сайт booking.uz.gov.ua, але за 2 години до відправлення поїзда не було жодного вільного місця. При цьому трохи пізніше на сайті з'явилися у продажу одразу 30 місць, серед яких купе, плацкарт та СВ.
"Цікаво, куди раптово зникло 30 місць за дві години до відправки, а потім знову з'явилися? Як відомо, броню викидають у продаж у набагато меншій кількості", - пише блогер на своїй сторінці у Facebook.
Знайшлися ще пасажири, які підтвердили, що квитки в системі продажу то з'являються, то масово зникають, а провідники мають "вільні" місця чомусь завжди.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Один із користувачів Facebook зазначив, що квитки "зажимають" провідники, бронюючи кожні 15 хвилин місця. Така ситуація, на його думку, склалася через відсутність ефективного контролю за перевезенням безквиткових пасажирів. Раніше в "Укрзалізниці" розповіли, як пасажири можуть заощадити на квитках до 65% і чи підвищуватимуться ціни на проїзд найближчим часом.