Today.ua

“Укрзалізниця“ призупинила продаж квитків через сайт: що потрібно знати пасажирам

Сайт "Укрзалізниці", як і багато інших сайтів в Україні, переживає кібератаки. Зокрема громадяни не можуть купити квитки в режимі онлайн. При спробі оформити замовлення у системі виникають збої. У компанії розповіли, які альтернативні способи купівлі квитків можуть використовувати українці.

За словами керівника з комунікацій та маркетингу пасажирського спрямування "Укрзалізниці" Олександра Шевченка, останні чотири-п'ять днів на сайт booking.uz йдуть кібератаки. Тому сайт іноді відключають, щоб відбити чергову атаку. Наразі фахівці УЗ працюють над відновленням роботи сервісу купівлі квитків. Поки що пасажири, які бажають купити квиток, можуть зробити це через офіційні чат-боти УЗ в Telegram та Viber, аби не гаяти свій час.

Купити квитки на поїзд через сервіси Приват24, Тickets.ua, Proizd.ua та інші пасажири на даний час не можуть. Щоб убезпечити онлайн-системи "Укрзалізниці", керівництво компанії тимчасово призупинило співпрацю із сторонніми сервісами.

Якщо при купівлі квитка через сайт "Укрзалізниці" система зависне, то гроші буде повернено покупцеві через 3-10 банківських днів. Повернення квитків також доступне, але тільки до відправлення поїзда. Кошти повертаються на банківську картку. Паперові квитки можна повернути лише через касу.

Раніше повідомлялося, що "Укрзалізниця" запустила з 1 травня нові поїзди до Польщі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ