Today.ua

ПриватБанк запустив зручну функцію, яка буде доступна не всім

ПриватБанк, який частенько тішить своїх клієнтів новими зручним сервісами, запустив чергову функцію. Клієнти банку отримають нову зручність, але, на жаль, вона буде доступна не всім. Функція "Моніторинг квитків" буде доступною лише для власників операційної системи іOs.

Відтепер власники айфонів та іншої техніки від Apple зможуть бронювати і купувати собі квитки на поїзди Укрзалізниці. Функція "Моніторинг квитків" сама шукатиме вільні квитки на потрібний поїзд і може сама їх викупити для клієнта або сповістити йому про наявність вільних місць. Клієнти матимуть змогу придбати стільки квитків, скільки їм потрібно.

Для того, щоб скористатися цією функцією, їм треба перейти в меню "Сервіси", в якому вибрати "Транспорт". Після того – натиснути на "Поїзд".

Користувачі також матимуть змогу повернути електронні квитки с QR-кодом, які були придбані раніше. Квитки повертаються через додаток Приват24. У цьому випадку слід натиснути "Архів квитків".

Ця функція стає доступна не відразу після купівлі квитків, а через півгодини по тому. Квиток можна буде повернути не пізніше, ніж за годину до відправлення поїзда. Гроші за квиток повернуться не відразу, а лише після того, як пройде два банківські дні після його повернення.

До речі, компанія Укрзалізниця з 12 жовтня запускає 15 додаткових потягів, які курсуватимуть у всіх напрямах і за різними маршрутами упродовж наступних довгих  вихідних.

Нагадаємо, ПриватБанк здійснив осіннє оновлення свого мобільного додатку Приват24, створивши не лише новий дизайн, але й доповнивши деякі сервіси.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ