ПриватБанк, пообіцявши клієнту повернути гроші зняті з його картки шахраями, згодом відмовився від своєї обіцянки. В банку не стали пояснювати клієнту причини такого дивного рішення.
Скаргу на дії ПриватБанку опублікував на порталі minfin чоловік на імя vladimirshc. У своїй публікації він детально описав обставини, як усе сталося.
Ще 2 жовтня йому на мобільний телефон прийшло SMS-повідомлення про зняття коштів на суму 8105,09 гривні з його кредитної карти. Після того з картки знову спробували зняти ще якусь суму. Спантеличений власник картки відразу зателефонував у службу підтримки ПриватБанку, описавши свою ситуацію та попросивши негайно заблокувати картку.
"Співробітник Банку відповів, що мої кошти знаходяться на рахунку Приватбанку в резерві та моє звернення передано до служби безпеки ПриватБанку. Оператор запевнив мене, що так як я звернувся вчасно та гроші в резерві Привату, мої кошти будуть повернуті. Також було складенно звернення на повернення коштів від 02.10 і по інформації від Вашого співробітника розгляд звернення займе 11 днів", - розповідає vladimirshc, звертаючись до банку.
Популярні зараз
Українські АЗС збільшили ціни на автогаз
Аналітики повідомили, як зміняться ціни на продукти харчування в Україні
У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам
В українських вузах не скасовуватимуть бюджетну форму навчання
Крім того, vladimirshc відразу написав заяву про те, що сталося, до поліції та кіберполіції. Чоловік знову зателефонував у ПриватБанк, щоби повідомити про заяви, які він написав у правоохоронні органи.
"Мною було повідомлено до ПриватБанку операторові про моє звернення до поліції з проханням включити цю інформацію до мого звернення про повернення коштів та передати це Службі Безпеки ПриватБанку, на що мені було відмовлено з посиланням на те, що це не допоможе та якщо буде потрібно зі мною зв’яжуться додатково", - пише чоловік.
Дзвінка із ПриватБанку у продовж обіцяних банкірами 11 днів він так і не дочекався. Отож vladimirshc вирішив зателефонувати в банк сам, аби дізнатись, як просувається історія з його грошима.
"18.10.2021 р. я зателефонував на 3700 дізнатися про результат розгляду стосовно мого звернення на що оператор Юрій мені відповів, що мені відмовлено в поверненні моїх коштів", - повідомив клієнт.
Чоловік не може втямити, що він зробив не так, що ПриватБанк вирішив не повертати йому гроші. Начебто він діяв відповідно до норми закону і відповідно до законів логіки. А в результаті залишився пограбованим. І чому сума, яка за словами банкірів, була заблокована за підозрою в шахрайстві, зрештою, таки, пішла тим самим шахраям?
"Не можу зрозуміти, що я зробив не правильно в даній ситуації, що це призвело до відмови від Банку в поверненні моїх коштів? Попередив відразу коли виявив крадіжку, заяву в поліцію написав, невже це не є для ПриватБанку мотивацією не переводити кошти свого клієнта в невідомому напрямку на рахунки шахраїв при тому що вони знаходились певний час на рахунках привату? Для мене це виглядає дуже дивно з сторони ПриватБанку", - пише vladimirshc.
Мало того, що його пограбували фактично за сприяння самого Приватбанку, то гроші ще й було вкрадено з кредитної картки. Отже тепер чоловік заборгував банку по кредиту, якого не брав, і муситиме повертати йому гроші з відсотками.
ПриватБанк поки ніяк не відреагував на скаргу свого клієнта.
Нагадаємо, користувачі банкоматів ПриватБанку масово скаржаться на те, що нерідко банкомати не видають їм замовлену суму грошей, але з рахунку вони списуються.