Приватбанк відмовив у виплаті грошей за страховою угодою "Захист на кожен день" для лікування травмованої дитини. Спочатку в банку заявили, що олбставини, за яких дитина одержала травму, не є страховими. А згодом повідомили, що вже вичерпано термін, який був відведений для подачі заяви.
Про цей випадок і про те, як її надурили зі страхуванням, розповіла на порталі minfin клієнтка Приватбанку під ніком oksanavarzhel.
Жінка оповідає, що вирішила захистити свою дитину, оформивши дві страховки через ПриватБанк.
"Одна з них "Захист на кожен день. Мабуть після "МММ" це найбільший лохотрон!" – пише обурена жінка.
Мабуть, оформлюючи цю страховку, пані Оксана, як і кожна мати, не бажала, щоб для дитини настав той самий страховий випадок. Зазвичай люди воліють сплачувати гроші за такими страховками, але не отримувати їх.
Однак у липні цього року трапився саме той нещасливий випадок: її донька зламала ногу, граючись із дітьми у дворі.
"Повідомляю про настання випадку відразу на наступний день. Лікуємось, ходимо на милицях. В серпні, по завершенню лікування надаю весь пакет документів. Спеціаліст у відділенні все фотографує, і каже чекати. Так проходить серпень, вересень… тиша", - розповідає жінка.
На початку жовтня терпець їй увірвався, і Оксана сама зателефонувала в банк. Жінка була неприємно вражена, дізнавшись, що їй давно відмовили у виплаті страховки через те, що, мовляв, дитина одержала травму під час тренування.
"Тобто запис лікаря, про отримання травми "Під час активного відпочинку, гри у футбол." -це є заняття професійним спортом. Навіть і не підозрювала, що всі діти у нашому дворі, які грають у різноманітні ігри, є професійними волейболістами, баскетболістами і атлетами!!!
Вказую спеціалісту на абсурдність відмови, моя дитина не може займатись спортом, оскільки, ще в маленькому віці перенесла складну операцію, по встановленню внутрішньо-серцевого імпланта!" – обурюється oksanavarzhel.
Нарешті, довівши спеціалісту банку абсурдність цієї відмови, жінка добивається, що її документи послали на відшкодування повторно.
"Спеціаліст, ще раз пробує надсилати документи, ВІДМОВА ПОРУШЕНО ТЕРМІНИ ПОДАЧІ!!! Тобто, про те, що рішення у мене має бути протягом декількох днів, спеціаліст мені не сказала, а в жовтні сказали, що вже "Хто ж її знайде!"…тобто банк взагалі не відповідає за дії своїх спеціалістів, і їх низьку професійність!" – не приховує обурення і досади мати травмованої дівчинки.
Із її допису також дізнаємось, що жінка – вдова і сама виховує дитину, яка ще й до того має від народження кардіологічні проблеми. Втім, усе це для страхувальників – не аргумент. А от що стосується травми ноги, то, очевидно, жінці відмовили безпідставно.
Втім, банк у своїй відповіді пояснив, що рішення щодо виплати грошей виноситься страховою компанією на основі укладеного страхового договору.
Нагадаємо, ще один клієнт ПриватБанку поскаржився, що шахраї вкрали з його картки понад 100 тисяч гривень. Причому аферисти перевищили дозволений ліміт на списання грошей в 11 разів.