Клієнти ПриватБанку зіштовхнулися із проблемою отримання валютних переказів Western Union. У касах фінустанов відмовляються видавати гроші готівкою, посилаючись на те, що для отримання коштів потрібно мати валютну картку.
Один із клієнтів на сайті Мінфіну поскаржився на банк, описавши ситуацію, що сталася з ним в одному з відділень ПриватБанку.
За словами чоловіка, він не зміг отримати свої 300 євро переказу, чим дуже обурений. Чоловік вимагає покарати працівників банку, які залишили його без засобів для існування. Співробітники ПриватБанку сказали, що переказ можуть зарахувати тільки на валютну картку, тоді як за умовами отримання переказів клієнт може вибрати будь-який спосіб отримання коштів, у тому числі й готівкою в касі.
"Чому працівники держ.банку обдурюють клієнтів і вдають, що не знають, що клієнт вирішує, як і в якому вигляді отримати переказ. Вони зірвали мені отримання переказу. Може тепер їх викличуть у вихідний у суботу, щоб вони мені переказ видали ?...", - сказано у відгуку.
"Отримати готівку в касі можна за умови, що необхідна сума буде в обігу. Для задоволення потреб найбільшої кількості клієнтів, у Приват24 була реалізована можливість попереднього замовлення готівки на зручне відділення. Послуга замовлення дозволить вам планувати справи та не ходити зайвий раз по відділеннях" , – відповіли співробітники ПриватБанку на скаргу клієнта.
Раніше повідомлялося, чому ПриватБанк блокує карти клієнтів за кордоном.