ПриватБанк почав відмовляти своїм клієнтам у послузі "Оплата частинами", завдяки якій можна купувати товари на виплату, розбиваючи суму оплати на кілька місяців. Однак, щоб отримати доступ до цієї послуги, потрібно відповідати вимогам банку. Один із клієнтів ПриватБанку залишив негативний відгук на сайті Мінфіну про те, що йому відмовили у ліміті на розстрочку з незрозумілих причин.
"Нещодавно вирішив зробити покупку - а в мене ліміт по кредитці 50к, а Оплата частинами - 0. На гарячій лінії сказали, що це через "складну ситуацію в країні". Я думаю, ну гаразд... Але потім поспілкувався з колегами. Виявляється у них все є", - написав у відгуку клієнт.
Чоловік вирішив, що йому відмовили через те, що він ВПО і переїхав до Києва з Маріуполя під час війни. Однак, на його коментар у ПриватБанку відповіли, що по кожному клієнту перевіряється багато факторів перед тим, як встановлюється ліміт на "Оплату частинами". Йому порадили частіше користуватися карткою, щоб банк бачив активність, і тоді буде більше шансів, що ліміт схвалять.
"Банк з кожним днем все більше відновлює кредитування: щодня перевіряється багато факторів щодо кожного клієнта для встановлення ліміту. Ми можемо вам порекомендувати активно користуватися карткою (поповнювати та робити з неї розрахунки) для збільшення шансів. Як тільки буде ухвалено рішення про збільшення ліміту, ми надішлемо повідомлення", - роз'яснили у банку.
Дізнатись свій ліміт на купівлі за кредитом "Оплата частинами" ("Миттєва розстрочка") клієнти ПриватБанку можуть в Приват24 (меню "Оплата частинами"), або відправивши SMS-команду CHAST на номер 3700* ( 38092003 – для SMS з-за кордону) .
Раніше повідомлялося, що Monobank припинив встановлювати ліміти на розстрочки своїм клієнтам.