Today.ua

ПриватБанк списує з рахунків клієнтів великі суми: ліміти не спрацьовують

Клієнт ПриватБанку поскаржився на те, що з його картки було списано кошти нібито за користування послугами Facebook. Сума велика – 1251 євро. При цьому чоловік запевняє, що жодних покупок не робив, і банк списав гроші з його рахунку незаконно.

У відгуку на Мінфіні сказано, що номер картки клієнта не прив'язаний до його бізнес-аккаунту в соцмережі. При цьому причина списання коштів є незрозумілою. Клієнт заявив, що не купував жодних послуг Facebook, і у нього немає жодних платних підписок. Більше того, на карті встановлено ліміт на меншу суму, ніж була списана.

Поки клієнт спав, з його картки було здійснено 16 платежів на різні суми – від 2 до 350 євро. Усього було списано 1251 євро.

При списанні грошей не спрацювали жодні ліміти на оплату в інтернеті, також не було запитів на підтвердження операцій, зазначив постраждалий.

Чоловік звернувся до ПриватБанку за поясненнями. Йому сказали, що кошти списано на реальні рахунки компанії МЕТА. Банк подав запит на повернення коштів, але чекати на відповідь клієнту сказали до 120 днів. Весь цей час його картку буде заблоковано.

У відповідь на негативний відгук клієнта в ПриватБанку йому нагадали, що ліміт на оплату в інтернеті використовується тільки для оплати на "ризикових сайтах", і Facebook до таких не відноситься. Саме тому ліміт не спрацював.

"Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни суворо встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. Зі свого боку, ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні питання", - відповіли в ПриватБанку.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк виплатить компенсації клієнтам, які сплатять комунальні послуги через Приват24 до 7 травня включно.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ