ПриватБанк списує від 10 000 грн з карток за покупки в інтернеті: як клієнтам повернути свої гроші

Автор: Лобанова Єлизавета

ПриватБанк списує кошти на користь одного китайського інтернет-магазину без відома клієнтів, про що вони скаржаться на сайті Мінфіну. У банку, у свою чергу, відповідають, що клієнтам повернуть їхні гроші.

ПриватБанк списує від 10 000 грн з карток за покупки в інтернеті: як клієнтам повернути свої гроші - today.ua

Станіслав Романчук пише, що з його картки списали 10 572 грн через китайський інтернет-магазин DHgate без будь-яких підтверджень. Після проведення транзакції банк заблокував картку. Клієнту порадили самостійно звернутися до магазину та з'ясувати причину списання грошей. Чоловік вважає, що дані про клієнтів могли потрапити до шахраїв з вини співробітників банку, які також можуть бути причетні до шахрайської схеми.

Про аналогічну проблему повідомила мешканка Києва, з картки якої списали 16 333 грн через сайт того ж таки китайського інтернет-магазину, на який жінка навіть не заходила. Після зняття коштів на її електронну пошту надійшло повідомлення про неправильне введення СVV2. У результаті жінка заблокувала карту та подала заяву до поліції, де отримала виписку про відкриття кримінального провадження.

"Карта знаходилася у мене, передача даних третім особам виключена і ні на якому сайті (ні на dhgate.com, ні на будь-якому іншому) ніколи не реєструвалася і дані не надавала. Приблизно в цей же час через кілька хвилин отримала на електронну пошту повідомлення про неправильне введення СVV2 і про інструкцію як правильно його ввести. Тобто спочатку зняли гроші, а потім тільки надійшов лист від банку про помилку введення. Картку терміново заблокувала і відразу звернулася до банку за номером 3700 з приводу шахрайства", - повідомила клієнтка.

Популярні зараз

У 2025 році у всіх українських школярів буде безкоштовне харчування

В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович

У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Ще одна клієнтка ПриватБанку повідомила, що за такою самою схемою у неї списали 15 956 грн з картки. Їй також надходило повідомлення про неправильне введення СVV2, після чого з карти зникла вищезазначена сума. Жінка залишила заяву про повернення коштів у банку та звернулася до поліції, звинувативши банк у шахрайстві.

"Коли я була на роботі мені надійшло повідомлення "ВІДМОВА. Неправильний СVV2. для отримання CVV2 скористайтесь Приват 24dhgate.com, 20221228-1519 Інтернет оплата. Я поклала слухавку, жодних підтверджень я не давала на переказ коштів. Я через 10 хвилин перевірила і побачила, що з карти кредит голд було знято 446, 80 доларів, це 15956 грн 98 копійок", - написала у відгуку клієнтка.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

У прес-службі ПриватБанку на всі перелічені скарги відповіли, що добиватимуться повернення коштів. Оскарження провадиться за правилами міжнародної платіжної системи, і на обробку заявок піде від 45 до 120 днів.

Раніше повідомлялося, яку нову послугу ПриватБанк запустив для своїх клієнтів у 2023 році.

Головне