ПриватБанк списує кошти з банківських карток без відома своїх клієнтів, на що вони масово скаржаться на сайті Мінфіну. Гроші знімають нібито за інтернет-платежі, але клієнти переконують, що жодних покупок вони не робили.
Так, одна із клієнток ПриватБанку поскаржилася, що вночі 3 вересня з її картки було здійснено інтернет-платіж на користь AWS EMEA (aws.amazon.co) на суму 3558,21 грн. Українка такого платежу не здійснювала та дані карти нікому не передавала. При цьому гроші з її картки списали. Банк пообіцяв повернути незаконно списані кошти, але поки що цього так і не сталося.
"Я цього платежу не робила. Дані карти не передавала нікому. Прошу пояснити мені, як з картки, на якій закрито оплату в інтернеті і виключено подвійну конвертацію, відбулося списання?", - поцікавилася клієнтка у представників ПриватБанку.
"Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті. Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі факторів. Якщо оплата не є ризиковою, інтернет ліміт для неї не потрібен і не буде задіяний при проведенні платежу", - йдеться у повідомленні ПриватБанку.