Today.ua

ПриватБанк списує гроші за інтернет-платежі, які клієнти не робили: у чому причина

ПриватБанк списує кошти з банківських карток без відома своїх клієнтів, на що вони масово скаржаться на сайті Мінфіну. Гроші знімають нібито за інтернет-платежі, але клієнти переконують, що жодних покупок вони не робили.

Так, одна із клієнток ПриватБанку поскаржилася, що вночі 3 вересня з її картки було здійснено інтернет-платіж на користь AWS EMEA (aws.amazon.co) на суму 3558,21 грн. Українка такого платежу не здійснювала та дані карти нікому не передавала. При цьому гроші з її картки списали. Банк пообіцяв повернути незаконно списані кошти, але поки що цього так і не сталося.

"Я цього платежу не робила. Дані карти не передавала нікому. Прошу пояснити мені, як з картки, на якій закрито оплату в інтернеті і виключено подвійну конвертацію, відбулося списання?", - поцікавилася клієнтка у представників ПриватБанку.

На відгук співробітники ПриватБанку відповіли, що гроші з картки можуть зніматись, якщо клієнт залишав реквізити на сторонніх сайтах. Якщо оплата не вважається банком ризикованою, тоді він схвалює платіж. У банку вибачилися за цю ситуацію та пообіцяли прийняти заявку на повернення коштів.

"Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті. Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі факторів. Якщо оплата не є ризиковою, інтернет ліміт для неї не потрібен і не буде задіяний при проведенні платежу", - йдеться у повідомленні ПриватБанку.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк роздає українцям по 1000 грн на картку за однієї умови.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ