ПриватБанк списує кошти з банківських карток без відома своїх клієнтів, на що вони масово скаржаться на сайті Мінфіну. Гроші знімають нібито за інтернет-платежі, але клієнти переконують, що жодних покупок вони не робили.
Так, одна із клієнток ПриватБанку поскаржилася, що вночі 3 вересня з її картки було здійснено інтернет-платіж на користь AWS EMEA (aws.amazon.co) на суму 3558,21 грн. Українка такого платежу не здійснювала та дані карти нікому не передавала. При цьому гроші з її картки списали. Банк пообіцяв повернути незаконно списані кошти, але поки що цього так і не сталося.
"Я цього платежу не робила. Дані карти не передавала нікому. Прошу пояснити мені, як з картки, на якій закрито оплату в інтернеті і виключено подвійну конвертацію, відбулося списання?", - поцікавилася клієнтка у представників ПриватБанку.
На відгук співробітники ПриватБанку відповіли, що гроші з картки можуть зніматись, якщо клієнт залишав реквізити на сторонніх сайтах. Якщо оплата не вважається банком ризикованою, тоді він схвалює платіж. У банку вибачилися за цю ситуацію та пообіцяли прийняти заявку на повернення коштів.
Популярні зараз
Багатьом українцям не зарахують до страхового стажу період роботи за останні 10 років
Верховна Рада знайшла додаткові підстави для припинення виплати пенсій
З'явився текст мирної угоди, яку Україна відмовилася підписувати навесні 2022 року
У Мережі з'явилась інформація про евакуацію влади з Харкова: коментар ОВА
"Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті. Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі факторів. Якщо оплата не є ризиковою, інтернет ліміт для неї не потрібен і не буде задіяний при проведенні платежу", - йдеться у повідомленні ПриватБанку.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк роздає українцям по 1000 грн на картку за однієї умови.