Today.ua

ПриватБанк скасував оповіщення у Viber: про що потрібно знати клієнтам

Починаючи з 30 серпня, клієнти ПриватБанку перестануть отримувати повідомлення у Viber про операції з картами. Про це українців попередило керівництво банку у додатку Приват24, доступ до якого мають усі клієнти фінустанови.

Послуга розсилки повідомлень коштує банку грошей. Щоб не робити послугу платною, банк вирішив відмовитись від інформування клієнтів через ViberBot. В інакшому випадку ПриватБанку довелося б здирати з клієнтів додаткову комісію за кожне повідомлення.

А поки що їм радять перейти до Приват24, куди також надходять усі необхідні повідомлення про операції з картами, і видно всю інформацію по рахункам. Послуга повідомлень Viber для клієнтів ПриватБанку з сьогоднішнього дня відключається автоматично. Незабаром Viber запустить послугу грошових переказів для своїх абонентів. Переказувати один одному кошти абоненти Viber зможуть без комісії не тільки через додаток Приват24, а й прямо в месенджері. Здійснювати грошові перекази спочатку можна буде в євро. Однак пізніше у Viber з'явиться підтримка інших валют.

Раніше повідомлялося, як можна створити два облікові записи у Viber на одному смартфоні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ