Починаючи з 30 серпня, клієнти ПриватБанку перестануть отримувати повідомлення у Viber про операції з картами. Про це українців попередило керівництво банку у додатку Приват24, доступ до якого мають усі клієнти фінустанови.
Послуга розсилки повідомлень коштує банку грошей. Щоб не робити послугу платною, банк вирішив відмовитись від інформування клієнтів через ViberBot. В інакшому випадку ПриватБанку довелося б здирати з клієнтів додаткову комісію за кожне повідомлення.
А поки що їм радять перейти до Приват24, куди також надходять усі необхідні повідомлення про операції з картами, і видно всю інформацію по рахункам. Послуга повідомлень Viber для клієнтів ПриватБанку з сьогоднішнього дня відключається автоматично.
Раніше повідомлялося, як можна створити два облікові записи у Viber на одному смартфоні.