Today.ua

ПриватБанк продовжив технічні роботи в Приват24: коли запрацює додаток

ПриватБанк попереджав своїх клієнтів про збої в роботі додатку Приват24 у ніч з 10 на 11 квітня 2022 року. Проте, досі мобільний додаток не працює у звичному режимі. Сервіси банку залишаються недоступними.

Справа в тому, що ПриватБанк ще не закінчив технічні роботи. Користувачі масово скаржаться, що при спробі авторизації в додатку Приват24 або на сайті фінустанови, завантажується тільки логотип банку, але система не запускає до Особистого кабінету.

У деяких клієнтів ПриватБанку після авторизації з'являється повідомлення "Шановний клієнт, вибачаємось за тимчасові незручності. Проводяться регламентні роботи".

У прес-службі ПриватБанку відповіли, що у понеділок, 11 квітня, регламентні роботи у Приват24 продовжуються, і просять клієнтів трохи почекати. Строки проведення технічних робіт банк не уточнює.

"Продовжуємо регламентні роботи щодо "Приват24". На жаль, налаштування вимагає більше часу, ніж ми планували на початку робіт", – сказано у повідомленні ПриватБанку.

У той час, коли програма Приват24 не працює, клієнти банку не можуть виконувати перекази коштів, оплачувати товари та послуги. При цьому термінали, банкомати, а також відділення банків працюють у звичному режимі.

Нагадаємо, ПриватБанк закриває програму "Бонус плюс" із 1 травня 2022 року. Стало відомо, як українці можуть витратити кошти, накопичені на бонусному рахунку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ