Today.ua

ПриватБанк не знімає арешти з рахунків клієнтів: названі терміни отримання доступу до коштів

Банки в Україні отримали дозвіл заарештовувати рахунки боржників. При цьому вони зобов'язані повернути доступ громадян до їх коштів за наявності відповідного рішення виконавчої служби. Клієнти ПриватБанку скаржаться, що фінустанова цю вимогу не виконує.

Так, на сайті Мінфіну з'явився негативний відгук одного з клієнтів, якому банк не розблокував рахунок після зняття арешту. При цьому жінка розповіла, що отримує на карту гроші на дитину, і оскільки рахунок заблокований, то доступу до коштів вона не має.

"Постанову про зняття арешту отримано банком ще 23.06, додзвонитися до оператора нереально, банк досі не "бачить" ухвали", - розповіла клієнтка.

На цей відгук у банку відповіли, що "арешт буде знято після надходження до банку ухвали про зняття арешту від виконавчої служби або приватного виконавця".

Ще один клієнт ПриватБанку також розповів, що виконавча служба наклала арешт на рахунок, на який йому приходить заробітна плата. Банк отримав ухвалу про зняття арешту ще 21 червня, але досі рахунок так і не розблокували.

"Це мій єдиний дохід, за який я живу. Скільки ще потрібно жити святим духом, щоб банк нарешті зняв арешт з мого рахунку?", - написав у відгуку клієнт.

"Перевірте в додатку, в якому статусі ваша заява або постанова. Переглянути можна натисканням "Фото-Налаштування-Комунікації-Заявки". повідомляють, що у них регламентом передбачено до 10 діб", - порадив автору відгуку інший клієнт.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк автоматично списуватиме кошти за непогашені кредити.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ