ПриватБанк не забороняє клієнтам знімати кошти з їх депозитів, але через певні обмеження зробити це не так просто. Українці залишають скарги на сайті Мінфіну з приводу того, що не можуть забрати у банка свої заощадження.
Одна з клієнток ПриватБанку поскаржилася, що після закінчення дії свого валютного депозиту замовила у відділені банку готівку, але сума замовлення за новими вимогами може бути лише кратна 100. Жінка не знає, як тепер їй забрати решту суми, адже у касах без замовлення гроші не видають.
"Закінчився валютний депозит з попереднім придбанням валюти, замовила кошти у відділенні на вул. Мишуги 9А, у Києві. Але система дає змогу замовляти лише суму, кратну 100. На гарячій лінії порадили в касі запропонувати касиру суму до 100, щоб отримати всі кошти. Гаразд, так і зробила. Але касир повідомила, що може тільки продати мені цю валюту. Але це навіть не відсотки за депозит, я вже придбала цю валюту в банку три місяці тому за курсом, який мене влаштовував. Замовити до отримання ці кошти я не можу, без попереднього замовлення касир гроші мені не видасть. Що робити? Чому я, щоб отримати свої кошти, повинна шукати касира, який можливо погодиться видати мені мої гроші?", - описала свою ситуацію клієнтка.
На відгук клієнтки в контакт-центрі ПриватБанку відповіли, що дійсно, замовлення готівки проводиться на суму кратну 100. Однак замовлення готівки є лиш додатковою послугою і не означає, що без попереднього замовлення немає змоги отримати кошти в касі. Якщо на момент звернення клієнту в касі буде наявна необхідна сума, то касир зможе видати кошти і без попереднього замовлення.
Як відомо, під час війни клієнти банків не можуть просто так прийти у касу та купити долари чи євро. Покупка валюти можлива лише у разі відкриття валютного депозиту.
Мінімальна сума персонального замовлення готівки у ПриватБанку складає 20 000 грн, або 300 доларів (євро).
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк спростив популярну послугу для клієнтів.