ПриватБанк обнуляє та зрізає кредитні ліміти на картах своїх клієнтів, але тільки коли є вагомі на те причини. Наприклад, якщо банк повністю обнуляє ліміт, значить фінансова установа сумнівається у платоспроможності клієнта. Щоб повернути довіру банку, клієнту потрібно надати фінустанові довідку про свої доходи.
Клієнти ПриватБанку скаржаться на сайті Мінфіну, що їм урізають та обнуляють кредитні ліміти. Один із клієнтів залишив відгук, у якому повідомив, що карткою ПриватБанку користувався стабільно, але кредитний ліміт йому обнулили.
Співробітники ПриватБанку у відповідь на скаргу клієнта нагадали, що на розмір кредитного ліміту впливають кредитна історія, наявність депозиту, наявність зарплатної картки в банку, активність клієнта.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"Оскільки ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки як особистої, ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і ви зможете скористатися ним", - відповіли в банку.
Якщо банк бачить, що клієнт щомісяця поповнює свої рахунки на певну суму, ймовірно, розмір кредитного ліміту йому встановлять куди охочіше, ніж клієнту, який майже не користується своєю картою.
Не варто чекати на рішення банку, якщо вам обнулили ліміт. Сходіть самі у відділення та зверніться до менеджера банку, надавши довідку про свої доходи. Можна відкрити депозит та погасити вже відкриті кредити. Все це збільшить довіру банку до вас.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк списує гроші з карток клієнтів-боржників.