ПриватБанк іноді блокує карти деяких своїх клієнтів. Причин цього може бути кілька. Якщо клієнт фінустанови перебуває за кордоном, банк може запросити підтвердження його особи. Якщо клієнт вчасно це не зробить, його картку можуть заблокувати.
Одна з клієнток ПриватБанку зіткнулася з такою проблемою за розповіла свою історію на сайті "Мінфін".
У коментарі постраждалої йдеться про те, що ПриватБанк заблокував картку "Юніор", яка належала її дитині-інваліду. Це сталося після знаття із зазначеної картки грошей в банкоматі іншої країни. Жінка вирішила, що банк просто не обслуговує дітей з інвалідністю і саме тому розірвав договір. У банку відповіли на коментар клієнтки та пояснили причину блокування картки.
"Заблокували картку юніор дитини з інвалідністю на зняття готівки за кордоном, подальші дії банк інформує що вони не обслуговують дітей з інвадністю.
Грубе порушення прав хворих дітей, згідно Конституції Украни", - йдеться у скарзі.
У ПриватБанку дуже ретельно перевіряють картки клієнтів, які перебувають за кордоном. Коли з карти раптом знімають велику суму, та ще у банкоматі іншої країни, її власнику може прийти запит із проханням сфотографуватися. І якщо у відведений для виконання запиту час фото не буде зроблене, у банку вирішать, що карту вкрали, та заблокують її.
Жінці, яка залишила відгук, пояснили, що причиною блокування картки її дитини було виключно те, що вона вчасно не пройшла ідентифікацію за фото.
"Якщо за попереднім запитом не отримано від клієнта підтвердження, що саме він використовуєте картку для зняття готівки за кордоном, потрібно пройти фотоперевірку.
Якщо клієнт не пройдете фотоперевірку, а з картки й надалі відбуватиметься зняття готівки за кордоном, банк можемо ухвалити рішення щодо розірвання ділових відносин", - відповіли працівники ПриватБанку.
Раніше повідомлялося, чому ПриватБанк масово закриває свої відділення у деяких регіонах.