Банки в Україні на законних підставах мають право блокувати карти клієнтів під час покупок в інтернеті на великі суми. Українцям потрібно підтвердити свою особу та дочекатися від банку дозволу на транзакцію. Клієнти ПриватБанку скаржаться на те, що процедура оплати надто затягується, і пропадає будь-яке бажання купувати товари в інтернеті.
Так, один із клієнтів ПриватБанку спробував купити товар за 20 тис. грн, але банк одразу ж заблокував його картку та розпочав "квест" з підтвердженням особистості. У клієнта пішло 50 хвилин на спілкування із співробітниками банку, після чого він сплатив покупку через MonoBank, де ніяких перевірок немає.
У відповідь клієнту в ПриватБанку повідомили, що таким чином фінустанова захищається від шахраїв.
"Процедура спрямована на протидію шахрайству. Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-карти і в цьому випадку SMS не є перешкодою для них. Відмова від перевірки операцій та підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражається на ризик втратити свої кошти "Просимо проявити терпіння та розуміння необхідності в операції верифікації. У даній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутися до нашого чату на сайті банку. Також вам знадобиться веб-камера", - відповіли клієнту.
Також ПриватБанк, як і інші банки, має право тимчасово заморожувати рахунки клієнтів, якщо джерело походження коштів не відоме. При цьому доступ до грошей можна буде отримати лише після перевірки.
Нагадаємо, військовослужбовець повідомив, що його договір із ПриватБанком було розірвано в односторонньому порядку без пояснення причини.