ПриватБанк без згоди клієнтів почав списувати кошти із пенсійних карток. Гроші спрямовуються на погашення кредитів.
Клієнт ПриватБанку Василь Шульц поскаржився на дії співробітників фінустанови на сайті "Мінфін". Він пояснив, що є інвалідом першої групи та до 24 лютого оформив у банку кредит. Чоловік запевнив, що своєчасно вносив платежі, проте війна внесла корективи. Українець залишився без додаткового заробітку та не може повертати борги.
Шульц має пенсію по інвалідності, яка приходить на карту ПриватБанку. З'ясувалося, що банк почав списати кошти клієнта без попередження через заборгованость за кредитом. У чоловіка немає інших джерел доходу – за пенсію він купував собі продукти та їжу.
"ПриватБанк (державний банк, тієї ж держави, яка не змогла забезпечити мені елементарні умови для виживання) без мого відома бере з моєї пенсійної картки гроші та погашає кредит. Без мого відома! Питання: за що мені жити та лікуватися під час війни?", - написав схвильований клієнт.
Представники ПриватБанку нагадали, що повернення плати за кредитні кошти потрібне для стабільності економіки України. Важливо забезпечити життєдіяльність бізнесу та країни загалом.
Українцю нагадали, що з березня по травень був відсутній мінімальний платіж та діяли знижені відсоткові ставки, щоб люди могли адаптуватися до нових умов.
Співробітники банку наголосили, що якщо своєчасно вносити обов'язковий щомісячний платіж у 5% від суми боргу (мінімум 100 грн), ставка за користування буде лише 1,7% на місяць. В іншому випадку ставка за користування кредитними коштами буде 3,5% (універсальні карти) та 3,4% (універсальні карти голд).
"У подібних випадках відбувається договірне списання з карток для виплат на погашення обов'язково платежу", - зазначили в ПриватБанку.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що Приватбанк почав блокувати рахунки клієнтів без пояснення причин.