Нові клієнти Нафтогазу мають повернути йому гроші, які вже ними сплачені облгазам. Йдеться про абонентів, до потрапили до Нафтогазу, як до Постачальника останньої надії. Плата за травень помилково пішла на рахунки обласних газопостачальних компаній, які припинили свою діяльність вже з 1 травня. Тепер їхні колишні клієнти, що вже встигли сплатити їм за травневі послуги, мають забрати в них свої гроші і віддати Нафтогазу.
Про це йдеться у повідомленні компанії Нафтогаз, опублікованому в її Facebook.
"У зв’язку з тим, що більшість постачальників газу побутовим споживачам не виконують свої функції, з 1 травня 2022 року понад 8,8 млн українських домогосподарств отримували газ від Нафтогазу. Саме тому, рахунки за спожитий газ у попередньому періоді мають бути оплачені на рахунки ГК Нафтогаз України", - йдеться у повідомленні Нафтогазу.
Через різке збільшення кількості клієнтів у Нафтогазі затримують платіжки за травень
В інформації також зазначають, що через масове поповнення загону клієнтів Нафтогазу ще майже 9 мільйонами нових абонентів, виникли певні затримки із формуванням платіжок за травень. Тому вони будуть готові не раніше 20 червня. Після 20 червня вони з'являться в електронному вигляді в особистому кабінеті my.gas.ua та в чатботах GASUA.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
А в паперовому вигляді їх доставлятимуть Укрпоштою лише після 25 числа. Причому така доставка можлива лише в тих регіонах, що не окуповані, і в яких не тривають бойові дії.
Як отримати номер особового рахунку в Нафтогазі
У повідомленні також йдеться, що кожний новоприбулий клієнт має отримати номер особового рахунку. Там також наводять алгоритм, як отримати цей номер:
"Для цього необхідно перейти в чатбот GASUA у Viber, Telegram або NaftogazGasSupply у Facebook Messenger та ввести ЕІС-код (16 символів). EIC – це персональний газовий номер об'єкта газопостачання, який складається з 16 символів (латинських літер та цифр). Наприклад, 56XM19A205987456. Його можна знайти в особистому кабінеті, контакт-центрі вашого облгазу або в рахунку за розподіл чи постачання газу".
Отримавши номер особового рахунку, клієнт має змогу зареєструватись в особистому кабінеті my.gas.ua. Через цей особистий кабінет найзручніше контактувати з компанією. На цю адресу будуть приходити рахунки за спожитий газ. У ньому можна буде завантажити довідку про субсидію або пільгу, які має клієнт. Там також будуть зберігатись усі показники лічильника, які він передав і плата, яка йому була нарахована.
Але якщо абонент не довіряє цифровим технологіям, то він може отримати особовий рахунок у контакт-центрі Нафтогазу.
У повідомленні також звертають увагу новоприбулих клієнтів, що при переході до Нафтогазу вони не втрачають ніяких пільг, що мали з оплати газу, а також за ними зберігається призначена субсидія.
Крім того, компанія повідомляє, що в зв'язку із затримкою в формуванні платіжок, яка виникла в цьому місяці, Нафтогаз продовжив термін дії 1%-ї знижки, що діє при вчасній оплаті газу, до 30 червня. Використати цю знижку можна буде в наступному місяці.
Що робити з коштами за травень, які вже переказані облгазам?
У коментарях до повідомлення Нафтогазу деякі клієнти заявили, що вже встигли переказати плату за травень своїм колишнім облгазам, адже споживачі думали, що їх перевели на постачання до ПОН (Нафтогазу) лише з 1 червня.
"Ми розуміємо ситуацію, яка склалася, але впливати на роботу інших компаній не можемо. Якщо так сталося, то необхідно звернутися до минулого постачальника з заявою на повернення коштів", - відповіли в Нафтогазі.
Там також попросили клієнтів повідомити на електронну скриньку Нафтогазу (info@gas.ua) про випадки, якщо попередній постачальник виставив своїм колишнім клієнтам рахунки за травень.
Нагадаємо, майже 9 мільйонів споживачів, які обслуговували 17 облгазів, були переведені в підпорядкування Постачальника останньої надії, роль якого відведена Нафтогазу. Згодом Нафтогаз повідомив, що автоматично переводить усіх цих абонентів до своєї клієнтури.