Клієнти Ощадбанку скаржаться на те, що з них беруть гроші за розблокування карток. У фінустанові розповіли, чому так відбувається.
Один із клієнтів Ощадбанку залишив свій негативний відгук на сторінці у Facebook.
"Було б чудово не знімати з клієнта 30 грн за розблокування картки, яку вилучив ваш банкомат з технічних причин, що виникли з вашого боку", - написав клієнт.
У коментарях з'явився ще один подібний відгук. У цього клієнта Ощадбанк уже зняв 40 грн за відновлення картки.
"Така ж ситуація. Тільки зняли 40. Ще зарплату видали через касу зі зняттям відсотка за обслуговування. Картку зажував термінал при оплаті ком. послуг через збій програми. Так вони мені такий треш влаштували з відновленням картки через некомпетентність фахівців у відділеннях та повною безвідповідальністю і хамством", - описала ситуацію клієнтка.
Представник Ощадбанку відповів, що якщо картку було вилучено банкоматом, клієнт може в додатку встановити обмеження на її використання. Це дозволить уникнути шахрайських дій із карткою. Також не буде зніматись плата за послугу блокування. Але якщо клієнт блокує картку через контакт-центр, згідно з тарифами за розблокування ним сплачується комісія за послугу.
Розблокувати банківську картку Ощадбанку самостійно та безкоштовно можна через особистий кабінет на сайті банку. Для цього потрібно зайти на сайт Ощадбанку – https://www.oschadbank.ua та натиснути на вкладку "Інші розділи". Далі вибираємо розділ WEB-банкінг Ощад 24/7 та входимо до особистого кабінету.
Натискаємо на реєстрацію та вводимо номер вашої картки. На смартфон прийде СМС із тимчасовим логіном та паролем. Увійдіть до вашого особистого кабінету та виберіть картку. Після цього натисніть "розблокувати". Через кілька хвилин вашу карту буде розблоковано, і ви спокійно зможете нею користуватися.
Раніше повідомлялося, що клієнтам Ощадбанку відмовляють у купівлі валюти, якщо вони не оформлять страховку.