Клієнти Ощадбанку іноді стикаються із ситуацією, коли з їхніх карток списуються зайві гроші. При цьому йдеться не про активні карти, а заблоковані, з яких громадяни не проводять жодних транзакцій. Ощадбанк продовжує знімати щомісячну плату за обслуговування цих карток, чим клієнти обурені.
На сайті Мінфіну з'являється багато скарг на Ощадбанк від клієнтів, яким банк продовжує нараховувати плату за користування банківськими картками навіть у разі їхнього блокування. Або банк нараховує борг по карті, який згодом клієнтів зобов'язує сплатити.
Наприклад, одна із клієнток Ощадбанку поскаржилася, що її картку автоматично закрили за кілька місяців до закінчення терміну дії, але за обслуговування далі знімають по 7 грн на місяць.
"Картка діє до 06/23, але її чомусь закрили у січні 2023, але за користування карткою ви не забуваєте знімати по 7 грн, молодці! Користуєшся ти карткою чи ні - все одно плати...", - сказано у відгуку на Мінфіні
Подібну проблему описала й інша українка, до якої регулярно надходять повідомлення від банку про необхідність заплатити за користування рахунком. Але проблема в тому, що вона ніколи не була клієнткою Ощадбанку, тож навіть не має карти, про обслуговування якої їй пишуть представники фінустанови. Не виключено, що це якісь аферисти. У таких випадках потрібно особисто прийти у відділення та уточнити все.
"Немає в цьому банку ні картки, ні рахунки, але банк наполегливо шле мені повідомлення, що знято плату за користування рахунком. Рахунок, якого немає! ... Яка плата? Звідки? З неба?", - сказано у відгуку.
Також деякі клієнти Ощадбанк попереджають решту вчасно закривати свої банківські рахунки, адже за ними нараховуються прострочені платежі.
"Рік тому, як я думала, закрила всі рахунки в Ощадбанку, але як виявилося — ні. 1.01.23 надійшло повідомлення, що необхідно погасити прострочений платіж за кредитом. 01.0.23 сума була вже вдвічі більша. Дзвінок на гарячу лінію нічого не дав. , мені навіть не змогли сказати за що прострочення, якщо я не користувалася кредитом. Була єдина відповідь на все - йдіть у відділення банку", - написала клієнтка банку.
Раніше повідомляли, що ПриватБанк, Ощадбанк та інші банки переглянуть кредитні ліміти для клієнтів.