Клієнтка Ощадбанку поскаржилась на те, що її депозитна картка залишається активною, незважаючи нате, що термін депозиту давно збіг, вона забрала гроші і навіть написала заяву щодо закриття рахунку. У відповідь на претензії жінки Ощадбанк запропонував їй ще раз прийти у відділення і ще раз написати заяву.
Свою скаргу киянка під ніком NINONILLA20 опублікувала на порталі minfin.
Жінка пише, що строк її депозиту скінчився ще в червні нинішнього року. Тоді ж вона забрала накопичені гроші. Однак тоді чомусь у банківському відділені, де вона закривала депозит, жінку не попередили, що треба ще й закрити рахунок.
Почитавши на сайті відгуки клієнтів, які вже мали такий досвід із незакритими картками, вона знову відправилась до банку, аби добитись анулювання своєї депозитної картки. Їй там сказали написати заяву і чекати до 1 жовтня (3 місяці!), поки рахунок закриють.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"Чому рахунок закривають в Ощадбанку аж 3 місяці, то інша незрозуміла справа", - цікавиться NINONILLA20.
Але яким же було її здивування, коли й після 1 жовтня вона випадково виявила, що її депозитна картка досі відкрита.
"Дивлюсь статус — "активна"… Дзвоню до call-центру Ощадбанку, мені радять знову в ТРЕТІЙ раз йти до відділення, щоб це з’ясовувати, і це в той час, коли рекомендують обмежити всілякі ходіння до установ у зв’язку з коронавірусом", - обурюється клієнтка.
І все ж цікаво, якщо вона сходить втретє і знову напише заяву про закриття рахунку, його нарешті закриють чи ні? .. Не факт.
З Ощадбанку жінці відповіли, що перевіряють ситуацію щодо закриття рахунку та неодмінно її поінформують за результати цієї перевірки.
Нагадаємо, інша клієнтка також поскаржилась, що питання із закриттям її картки не вирішується вже два роки. Натомість із жінки регулярно вимагають сплатити заборгованість за СМС-інформування. Вона платить, пише чергову заяву на закриття рахунку, і знову та сама ситуація повторюється по колу.