Клієнти Ощадбанку скаржаться на те, що фінустанова знімає з них гроші за послуги, які вони не замовляли. Йдеться навіть про тих громадян, які вже давно не користуються послугами банку. Подібний відгук з'явився на сайті Мінфіну.
Справа в тому, що клієнтка Ощадбанку забрала свій депозит у 2018 році, але тоді її рахунок не закрили, і всі ці роки жінці нараховувалася комісія за SMS-інформування по карті. Дізналася про це жінка лише зараз.
За словами колишньої клієнтки Ощадбанку, рахунок вона закривала по телефону, а не особисто у банку. Можливо, працівник банку на той момент щось переплутала та рахунок не закрила.
"І ось сьогодні приходить смс "за вашим зверненням послуга інформування відключена". Хоча я нікуди не зверталася і давно за цей банк забула. Знаю з відгуків знайомих, що банк вкрай ненадійних і вішаючих на людей всілякі вигадані борги, вирішила перевірити і не дарма. По дебетовій (!) карті борг за смс інформування, це як взагалі? Я мовчу про те, що банк за всі ці роки жодного разу про цей «борг» не повідомив, що навіть не надсилає смс-ки, але спритно списує гроші", - описала ситуацію жінка .
Клієнтка обурена тим, що за 5 років Ощадбанк жодного разу не повідомив їй про те, що списує щомісяця гроші і клієнтка вже має борг.
Як відомо, послуга SMS-повідомлення від Ощадбанку платна і відмовитися від неї клієнти не можуть. Вартість послуги – 7 грн на місяць. Гроші знімаються з картки автоматично.
Раніше повідомлялося, що пенсії українців почали переводити до Ощадбанку без їхніх заяв.