Державний Ощадбанк опинився в епіцентрі скандалу з міжнародними переказами. Гроші, які клієнтам цього банку переказують з-за кордону через систему SWIFT, до них не доходять. У банку жодних пояснень з цього приводу не дають. А тим часом, затримка переказу буквально може комусь коштувати життя.
На кричущу бездіяльність і байдужість спеціалістів Ощадбанку люди скаржаться на порталі minfin – єдиній платформі, на якій ображені клієнти банків можуть бодай "випустити пару".
Отже, клієнт під ніком ProNat скаржиться, що йому було відправлено переказ із Польщі через систему SWIFT ще 19 травня. Але переказані кошти досі не прийшли. Можна було би якось пояснити це затримками на шляху грошей, що виникли на стороні відправників, але решта колег скаржника свої гроші вже давно отримали. Усім їм було здійснено перекази в один день – 19 травня.
"Шановні, всі, хто надумає відправити, не доведи Господи, SWIFT переказ із-за кордону на картку Ощадбанку, схаменіться! Тікайте від цієї думки і заблокуйте її назавжди!
19 травня нам розрахункове бюро Польщі (www.slaskie.kas.gov.pl) відправило переказ на картку банку, платіж SWIFT. Відправляли одночасно моїм колегам з різних міст та інших банків. ВСІ отримали ще до 25.05. На сьогодні вже 03.06 Нам виплата досі не надійшла", - розповідає чоловік.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
ProNat також пише, що всі його численні спроби з'ясувати, де знаходяться гроші, і чому вони досі не прийшли, скінчились нічим. Виразної відповіді не дають ніде: ні на гарячій лінії банку, ні в контакт-центрі, ні в живому спілкуванні зі співробітниками відділення. Банківські працівники "футболять" клієнта один до одного, але ніхто нічого конкретного не каже. Він не може також з'ясувати, де та на якому етапі "зависли" його гроші.
"Термін переказу залежить не лише від банку-отримувача, він відбувається за участі кореспондентських рахунків декількох банків. Як тільки переказ надійде, він буде відображатися на балансі рахунку", - відповів клієнту Ощадбанк.
Втім, банк так і не спромігся відреагувати на іншу репліку клієнта:
"Ви пишете, що термін переказу залежить не лише від банку-отримувача, він відбувається за участі кореспондентських рахунків декількох банків — це зрозуміло. Але в той час, коли в колективі з 11-ти чоловік, 10, які не є клієнтами Вашого банку, кошти отримали на протязі першого тижня після відправлення, у нас вже пішов третій тиждень очікування, це як?! То це лише у Вас такі складнощі?!"
Крім того, клієнт пише, що сума переказу, яка "висить" невідомо де й чому, для його сім'ї є значною. Через те, що немає цих грошей, їм уже двічі доводилось відкладати онкологічну операцію. І фактично ці кошти (а точніше їхня відсутність) можуть вартувати людського життя.
У коментарях до цієї скарги, написаної ProNat, відмітилися й інші клієнти Ощадбанку, які потрапили в аналогічну халепу з міжнародним переказом і ніяк не можуть отримати своїх грошей. Причому їхні кошти блукають манівцями ще довше.