"Ощадбанк" недобросовісно поводиться з пенсіонерами, примусово нав'язуючи їм свої платні послуги. Президент юридичної компанії "Ніколас" Михайло Стрельников особисто зіткнувся з подібною ситуацією і докладно описав її на своїй сторінці у Facebook.
Чоловік звернувся в "Ощадбанк", щоб поміняти пенсійну картку своєї мами. Співробітники банку в обов'язковому порядку разом з новою карткою оформили мамі медичну страховку MetLife терміном на місяць вартістю 50 грн. Як виявилося, при перевипуску картки цю послугу нав'язують всім пенсіонерам, і відмовитися від неї не можна.
За словами юриста, в "Ощадбанку" порушують норми закону "Про захист прав споживачів". Пенсіонерам надають договір, надрукований шрифтом на 8 пунктів (близько 3 мм), при допустимому використанні 11 шрифту для споживачів фінпослуг, не кажучи вже про примус до платних послуг, що також заборонено законом.
Крім того, в заяву про перевипуск карти чоловікові вписали кредит на 250 тис. грн під 38% річних. Щоб відмовитися від цієї послуги, юристу довелося писати заяву про відмову від кредиту.
"Вам не соромно оббирали пенсіонерів, порушуючи при цьому ЗУ" Про захист прав споживачів ", тому що від цієї" послуги "при перевипуску картки відмовитися не можна", - написав клієнт "Ощадбанку" в своєму відгуку на Facebook.
Раніше повідомлялося, що "Ощадбанк" нав'язує пенсіонерам свої послуги, погрожуючи їм відключенням від сервісу Ощад24.