Today.ua

“Ощадбанк“ нав'язує пенсіонерам кредитні картки і вимагає ними розраховуватися

"Ощадбанк" нав'язує своїм клієнтам-пенсіонерам кредитні картки та відмовляється їх анулювати. Клієнтка банку поскаржилась, що їй відмовилися закрити кредитку, поставивши вимогу, що вона обов'язково має нею розрахуватися за покупку.

Пенсіонерка на ім'я KatyaB1957 поскаржилась на порталі Мінфіну, що "Ощадбанк" примусово видав їй кредитку. Жінка не замовляла кредитки, але їй цю картку нав'язали. Ніяких покупок вона за гроші з кредитки не здійснювала і, звісно, готівки з неї також не знімала. А щоб та картка зайвий раз не муляла їй очі та не спокушала легкодоступними грошима, жінка вирішила від неї позбутись – віддати її в банк та анулювати.

У банку закривати кредитку відмовилися

"Мені двічі відмовляли. Б**й Ганна сказала, що треба обов’язково розрахуватися кредитною карточкою на суму 300 грн. і тільки потім мені зможуть її закрити посилаючись на наказ їхнього начальства", - пише KatyaB1957.

Тоді жінка зателефонувала на гарячу лінію "Ощадбанку", аби уточнити, чи насправді вона мусить розрахуватися карткою в магазині, аби її забрали в неї. На гарячій лінії жінці роз'яснили: для того, щоб закрити кредитку, треба лише подати заяву у відділенні "Ощадбанку", а купувати та оплачувати з картки нічого не треба.

"У відділенні банку я повідомила, яку інформацію отримала на гарячій лінії, тоді у відділенні банку сказали, то нехай вам гаряча лінія ощадбанку і закриває вашу кредитну картку.
Але я не розумію, ЧОМУ Я МАЮ ПЛАТИТИ 300 ГРН., щоб закрити кредитну карточку, якою я не користувалася зовсім?" – резонно запитує пенсіонерка.

З "Ощадбанку" оперативно відреагували на її критичну публікацію. Банкіри перепросили клієнтку за своїх колег і наголосили на тому, що ніяких розрахунків карткою проводити не треба. Вони також пообіцяли допомогти жінці вирішити ситуацію із закриттям картки якомога оперативніше.

"Перепрошуємо за дану ситуацію. Звісно, проводити жодних платежів для закриття кредитної карти необхідності немає. Наші співробітники зв'яжуться з вами для надання роз'ясненя та вирішення ситуації", - написали їй у відповідь.

Нагадаємо, клієнти "Ощадбанку" також скаржились, що при перевипуску пенсійної картки пенсіонерам примусово нав'язують платні послуги.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ