Ощадбанк продовжує нав'язувати українським пенсіонерам непотрібні послуги, за які стягується щомісячна плата. Йдеться про послугу страхування, яка ні для кого не є обов'язковою, але співробітники банку наполегливо продовжують підключати її клієнтам, щоб виконати свій план.
Мама пенсіонерки з Черкас поскаржилася на сайті Мінфіну, що літній жінці не дали отримати в банку переказ коштів, висунувши вимогу для початку оформити страховку вартістю 150 гривень. Нібито без цього отримати свої гроші не можна. Жінці довелося звернутися в інше відділення, де їй видали гроші без додаткових перешкод.
"У відділенні Ощадбанку 27/4 що по бул. Шевченка, 325 сталася вкрай неприємна і обурлива ситуація з моєю мамою, яка є пенсіонеркою на даний час. Вона звернулася до працівника Іващенко Валентині Володимирівни, щоб отримати переказ коштів. У відповідь почула вимогу сплатити 150 грн за страхування , яке ніби-то стало обов'язковою умовою отримання коштів. При цьому ніяких відповідних наказів або документів не надали. Мама змушена була звернутися в інше відділення Ощадбанку, де її приємно зустріли і видали кошти без будь-яких примусових страхувань! Про це навіть ніхто не згадував! ", - сказано в повідомленні.
У відповідь на негативний відгук в Ощадбанку вибачилися перед клієнткою і обіцяли не допустити подібних випадків у майбутньому з іншими клієнтами.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію. З цим працівником буде проведена робота, аби не допустити повторення подібних випадків у майбутньому. Дуже дякую вам за сигнал", - відповіли у банку.
Раніше Ощадбанк звинуватили в незаконному утриманні грошей клієнтки з Дніпра, яка з дітьми залишилася без коштів на існування.