Клієнти Ощадбанку скаржаться на те, що фінустанова після закриття рахунків продовжує нараховувати комісію за використання банківських карток. Один із таких відгуків з'явився на сайті Мінфіну. Його автор розповів про те, як ще у квітні перестав співпрацювати з Ощадбанком, але через півроку йому надійшло СМС-повідомлення про наявність боргу по закритій карті.
Зокрема, клієнт пише, що він написав заяву про закриття картки та отримав довідку про те, що його рахунки будуть закриті через місяць. Коли через півроку йому повідомили про наявність боргу, чоловік був обурений, як таке може бути. У банку йому відповіли, що його рахунок залишився активним, і пообіцяли перевірити цю інформацію.
"Як так і чому? Зателефонував до банку — вони запитали, чи є у мене картка. Її ні, адже її забрали і порізали в банку. Тоді оператор сказав, що не може мені допомогти, адже вони працюють лише з картковими рахунками. Але він підтвердив. , що рахунок мій активний. Як мені змусити банк закрити рахунок і дати мені спокій?", - написав у відгуку клієнт.
У контакт-центрі Ощадбанку відповіли, що банківський рахунок закривається із відстрочкою на місяць для проведення остаточного розрахунку між банком та клієнтом.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"Доброго дня! Рахунок закривається з відтермінуванням на місяць для проведення залишкового розрахунку між банком та клієнтом у день білінгу. Перевіримо ситуацію та зв'яжемося з вами. Очікуйте, будь ласка!", - відповіли в Ощадбанку.
Раніше повідомлялося, що Ощадбанк не знімає арешти з рахунків навіть за вказівкою виконавчої служби.