Today.ua

Ощадбанк активно втрачає клієнтів через нову послугу: що відомо

Клієнти Ощадбанку все частіше почали закривати рахунки та переходити на обслуговування до інших фінустанов. Це почалося після того, як клієнтам у відділеннях почали відмовляти у покупці валюти, якщо вони не оформлять страховку.

Подібними скаргами українці діляться у мережі та на сайті Мінфіну. Вони обурені сервісом банку та тим, що їм нав'язують непотрібні послуги. У інших банках такого немає, і за розпорядженням НБУ валюту можна купувати на депозит без будь-яких інших додаткових умов.

"Касир, головний спеціаліст, відмовилася продавати валюту без страховки.Сказала, що є розпорядження, за яким ніякого обслуговування без придбання страховки", - написав один із клієнтів Ощадбанку на сайті Мінфіну.

Клієнт зателефонував на гарячу лінію Ощадбанку, де його його запевнили, що подібних правил при придбанні валюти не існує. Після цього касир продав чоловікові валюту.

"Це вже сто вперше, коли мені нав’язують непотрібну послугу в Ощадбанку.  Я зняв депозит, завтра всі гроші заберу та закрию всі карти. Прощавай Ощад. Слава Богу, більше не буду твоїм клієнтом",— написав клієнт. 

Банк вибачився перед клієнтом та пояснив, що при купівлі валюти працівники банку можуть запропонувати купити страховку, але ви самостійно вибираєте купувати її чи ні. Таким чином, касир не мав права відмовляти українцю в послузі, але він це зробив, сподіваючись продати чергову страховку.

Раніше повідомлялося, що банки в Україні змінять умови видачі кредитів, зокрема зміняться вимоги до позичальників.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ