В Україні ввели цифровий податок за використання соцмереж та платного розважального контенту в інтернеті. Платити інтернет-збір будуть міжнародні інтернет-компанії, які надають платні сервіси в нашій країні і мають від цього понад мільйон гривень виручки на рік.
У так званому законі про "податок на Google" йдеться не тільки про корпорацію Google, але і про всіх інших інтернет-гігантів, які працюють на митній території нашої країни. Всі вони з квітня 2022 року будуть вимушені платити 20% ПДВ від суми наданих ними інтернет-послуг.
Електронні послуги фактично прирівняли до таких товарів, як хліб, молоко та ковбаса, у яких податкова ставка теж 20%. Цифровий збір повинні будуть платити популярні соцмережі, постачальники розважального контенту за передплатою, сервіси реєстрації сайтів, виробники програмного забезпечення, тощо.
Наприклад, навіть якщо майстер манікюру хоче рекламувати свої послуги в соцмережах, то за рекламу йому доведеться віддати 20% додаткового податку. Це в свою чергу призведе до збільшення вартості послуг.
Оподаткування торкнеться всіх платних сервісів. Наприклад, звичайний YouTube буде безкоштовним, а от якщо ви захочете дивитися відео на YouTube без реклами, то вам доведеться заплатити за послугу через банківську картку, і не виключено, що через деякий час її вартість не виросте на 20%, в рахунок податку. Користувачі Facebook, Twitter, Google, Instagram та інших безкоштовних соцмереж як і раніше будуть користуватися ними безкоштовно, але за платну рекламу потрібно буде сплатити податок.
Раніше повідомлялося, що новий мобільний додаток від Google стежить за користувачами Android-смартфонів.