"Нова пошта" розповіла своїм клієнтам, в яких випадках посилки можуть зважуватися неправильно. Клієнти компанії, виявляється, можуть запросити контрольне зважування і перерахувати вартість доставки. Про це стало відомо з відповідей представника компанії на коментарі користувачів у Facebook.
«Пересилка дуже дорога, іноді зважування неправильне оцінювання твоєї посилки», - поскаржилася одна з клієнток "Нової пошти".
Жінці відповіли, що при бажанні клієнти можуть замовити безкоштовну послугу - контрольне зважування, якщо у них виникли сумніви з приводу ваги посилки. Оператори "Нової пошти" проведуть заміри і зважать посилку ще раз. У разі невідповідності - вартість доставки перерахують.
Конфлікти на "Новій пошті" через неправильно пораховану вагу посилок час від часу виникають. Вага посилок в пунктах відправки і отримання повинна збігатися, але клієнти скаржаться, що це не завжди так.
"Вага ставиться, як кому хочеться. Після скажу одне: жадібність породжує бідність", - додала одна з клієнток в коментарях.
В компанії відповіли, що вага відправлення в пункті відправлення та отримання дійсно повинне бути незмінним. Але є окремі випадки, коли відправник самостійно зазначає вагу, або коли відправлення має неправильну геометричну форму, тоді зважування посилок відбувається на спеціальній стрічці, і можуть виникати деякі похибки.
Раніше повідомлялося, як можна заощадити на доставці посилок "Нової пошти" за допомогою сервісу "Коробка в оренду".