Today.ua

Нова пошта заявила про масштабний збій: як одержувачам забрати свої посилки

Нова пошта заявила про масштабний збій у роботі мобільного додатка та поштоматів. Станом на 18 травня, забрати посилки з пошти українці не можуть. У компанії розповіли, як клієнтам Нової пошти діяти у такій ситуації.

У соціальних мережах клієнтам повідомили, що протягом дня оператори Нової пошти обдзвонюватимуть тих, хто чекає на посилку 18 травня, і пропонуватимуть їм зручний спосіб доставки. Або можна дочекатися, поки поштомати запрацюють, а потім забрати відправлення. Однак коли усунуть проблему, поки що не відомо.

Видача та відправка посилок, а також бізнес-кабінет та сайт Нової пошти працюють без збоїв. А ось грошові перекази видають не у всіх відділеннях, скаржаться клієнти Нової пошти.

У зв'язку зі збоєм у роботі мобільного додатка клієнти Нової пошти мають труднощі з тим, що вони не можуть перевірити статус відправлень, здійснити оплату онлайн, а також забрати посилку з поштомату.

При цьому все це можна зробити на сайті за трек-номером відправлення. Також можна переадресувати або оплатити послуги доставки посилки.

"Ми докладаємо всіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити роботу мобільного додатка. Як тільки ми відновимо його роботу - одразу повідомимо у соціальних мережах та на сайті компанії", - зазначили у прес-службі Нової пошти.

Раніше повідомлялося, що Нова пошта обмежила перелік товарів, які можна відправляти з України до країн Євросоюзу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ