Нова пошта підвищила тарифи на доставку посилок, але також клієнти поштового оператора скаржаться на те, що "по дорозі" вартість посилок стає вищою, ніж заявляється при відправленні. Чому так відбувається, українцям пояснили у коментарях на Facebook.
Так, одна із клієнток Нової пошти поскаржилася, що за шматок картону, в який їй запакували картину, вона заплатила 60 гривень.
"Мені за упаковку порахували саме 60 грн. Коли йшло, думала, що там на 60 грн буде все, що хочеш...", - написала вона, прикріпивши до коментаря фото посилки.
Працівники Нової пошти пояснили, що для доставки картини в цілісності використовувалися листи гофрокартону, які коштують 60 грн, і відправника мали попередити про вартість упаковки. Щоб заощадити на доставці, відправники можуть самостійно упаковувати посилку згідно зі стандартом компанії. Однак, якщо цього не зроблено, тоді за упаковку доведеться платити.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Клієнтці запропонували подарунок від компанії, щоб згладити неприємне враження, яке у неї склалося, проте українка від нього відмовилася.
Інші клієнти компанії у коментарях до публікації зазначили, що Нова пошта наполягає на своїй упаковці, щоб клієнти спеціально переплачували за доставку.
Раніше Нова пошта повідомила клієнтам, чому посилки можуть бути переадресовані до інших поштоматів.