Today.ua

Нова пошта запустила послугу для безпечних онлайн-покупок: про що потрібно знати клієнтам

Нова пошта ввела нову послугу для клієнтів, яка допоможе їм безпечно купувати товари в інтернет-магазинах. Тепер покупцям не потрібно робити передплату на карту продавця, а продавець зможе отримати безкоштовну зворотну доставку у разі відмови від товару. Все, що потрібно, так це заплатити 20 гривень.

Таким чином, клієнти, які не хочуть ризикувати та відправляти продавцю переплату за товар у розмірі 100, 200 чи 300 грн, зможуть цього не робити. Їх страховий платіж складатиме лише 20 грн.

Послуга "Сейф-сервіс" доступна лише для користувачів мобільного додатку Нової пошти. Покупець отримує повідомлення із номером накладної та можливістю сплатити замовлення. Після оплати товару в додатку кошти не йдуть одразу на рахунок продавця, а резервуються. Таким чином, покупець має можливість оглянути посилку у відділенні та уникає ризику із передплатою незнайомим продавцям на карту.

Лише після того, як покупець огляне посилку і забере її, кошти перерахуються продавцю на картку. При цьому дані платіжних карток для обох сторін залишаються конфіденційними. Якщо товар не підійшов, і покупець відмовився від посилки, то вона повертається назад до продавця безкоштовно, а гроші за товар автоматично відправляються продавцю.

Посилка, оформлена через "Сейф-сервіс", може зберігатися у відділенні Нової пошти п’ять днів. На шостий день вона автоматично повернеться до відправника, кошти – покупцю, а угоду буде скасованою.

Для продавців "Сейф-сервіс" безкоштовний, а покупець сплачує комісію за грошовий переказ. До кінця травня акційна вартість сервісу складає 20 гривень, незалежно від вартості посилки.

Раніше повідомлялося, що до 2 квітня на Новій пошті діє акційний тариф на відправку посилок через поштомати. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ