Нова пошта повідомила клієнтів, що змінилося у процесі доставки посилок до поштоматів. Деякі українці почали скаржитися на те, що їхні посилки чомусь переадресовують.
За інформацією поштового оператора на офіційній сторінці у Facebook, відправка посилки може бути переадресована в інший поштомат у разі відсутності вільних місць у пошті, який клієнт вказав в умовах доставки.
У коментарях на сторінці Нової пошти одна з клієнток поскаржилася, що не отримала своєчасно посилку, яка мала прийти до певної пошти. Її в останній момент автоматично переадресували.
"Бачимо, що колеги не змогли доставити посилку 204***774 до поштамату, оскільки не було вільних осередків. За накладною оформлена переадресація на кошти компанії у відділення №41 м. Київ і посилка вже прибула і готова до видачі", - повідомили вони .
У компанії вибачилися за завдані незручності та запропонували клієнту подарунок – промокод на безкоштовну доставку та зберігання вантажу вагою до 30 кг.
За правилами компанії, щоб забрати своє відправлення в поштоматі Нової пошти, клієнт має чотири дні. Після чого вантаж перенаправлять до найближчого відділення до поштомату, де він зберігатиметься ще 25 робочих днів.
Відстежити розташування своїх посилок клієнти Нової пошти завжди можуть за трек-номером. Слідкувати за посилкою можна через мобільний додаток поштового оператора. Там ви завжди будете бачити, до якого відділення або пошти доставлено посилку, навіть якщо оператор не надіслав про це повідомлення на мобільний телефон.
Раніше повідомлялося, хто з українців зможе отримати по 10 000 грн. від Нової пошти.