Компанія Нова пошта повертає своїм клієнтам гроші за речі, які пропали з посилки. Зокрема, одній із клієнток поштовий оператор відшкодував понад тисячу гривень за речі, які не дійшли до адресата.
Про це жінка розповіла у соцмережі. Вона пише, що надіслала посилку своєму батькові, і він її отримав. Проте, як з'ясувалось, отримав не повністю: усіх надісланих речей у посилці не було.
"При мені посилка була упакована і наклейка була на шві пакета. А приїхала вона не повноцінною і наклейка була вже в іншому місці", - розповідає клієнтка.
Популярні зараз
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Жінка також пише, що батько на пошті не перевіряв вміст посилки, а відкрив її аж удома. Проте, як згодом з'ясувалося з їхньої розмови, усіх речей в посилці не було. Втім, навіть якби він відкрив посилку відразу у відділенні, то не зміг би відразу виявити пропажі. Адже донька хотіла зробити йому сюрприз і заздалегідь не повідомляла, що має бути в тій посилці. Однак через те, що речі дійшли не всі, сюрприз вийшов такий собі. Це вельми засмутило як саму відправницю, так і отримувача посилки. Тим більше, що Нова пошта так підставила її вперше, пише жінка.
Крім цієї претензії, клієнтка також подала пропозицію щодо перевірки справжньої ваги посилки працівниками Нової пошти.
“Пі.Си. Додайте до списку обов’язків працівників – перевіряти справжню вагу посилки. Тому що виходить дичина. Справжня вага 300г, а написано 2 кг. Дякую”, – додала клієнтка до своєї претензії.
У відповідь Нова пошта вибачилась перед клієнткою та попросила написати, що саме із відправлених речей пропало.
“Бачимо, що була оформлена претензія, і за нею наші колеги проводять розслідування. Також погодили виплату компенсації у розмірі 1067 грн після надання фото ІПН або ВД-паспорта з обох сторін”, – написали у повідомленні поштового оператора.
Незабаром проблему було вичерпано. Нова пошта компенсувала жінці вартість втрачених речей, про що вона повідомила у своєму Facebook. Причому гроші повернули попри те, що батько розпакував посилку не в самому відділені, а вже вдома. Однак Нова пошта провела внутрішнє розслідування і визнала свою провину.
"Мою претензію зафіксували, перевірили та вирішили) по-мужицьки вирішили), що означає, що Ви професіонали своєї справи і несете відповідальність на всі 100%. А помилки не робить той, хто нічого не робить. Тому інцидент вичерпаний і сподіваюся винуватці покарані. але Ви це зробили. Дякую)", - підсумувала клієнтка.
Нагадаємо, з 1 січня Нова пошта кардинально змінює підхід до формування тарифів на доставку посилок.