Нова пошта повернула клієнтові гроші, які помилково зняла з його карти за чужу посилку

Автор: Лобанова Єлизавета

Нова пошта впровадила для своїх клієнтів зручну опцію автоматичного списання грошей за посилку з банківських карт без використання платіжного терміналу. Нещодавно у одного з клієнтів помилково зняли гроші з рахунку за посилку, яку він не замовляв. Нова пошта розібралася з інцидентом і повернула чоловікові гроші.

Нова пошта повернула клієнтові гроші, які помилково зняла з його карти за чужу посилку - today.ua

Як з'ясувалося, помилка сталася з вини поштового оператора, який помилково ввів невірний номер одержувача посилки. Через це гроші були списані з рахунку іншої людини.

Оператор побачив невідповідність номера телефону і прізвища отримувача при оформленні заявки, але виправив прізвище вручну, не перевіривши додатково номер.

Після того, як потерпілий, у якого з рахунку помилково зняли гроші, звернувся до кіберполіції, Нова пошта визнала провину оператора і повернула гроші клієнту.

Популярні зараз

Пенсіонерам автоматично перерахують пенсії з 1 травня: які доплати отримають українці

В Україні вирішили змінити правила торгівлі цигарками, алкоголем та паливом

В Україні стартувала “м'яка“ мобілізація, - Reuters

Учені фіксують масове просідання поверхні землі у різних регіонах планети: які країни підуть під воду

"Ми визнаємо провину оператора. Нова пошта ще вчора в повному обсязі повернула гроші, які були помилково списані з іншого клієнта. Оператори Нової пошти пройдуть додатковий інструктаж з цього приводу", - відповіли в прес-службі Нової пошти.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Клієнтам нагадали, що вони завжди можуть відмовитися від посилки, яку не замовляли. Нова пошта завжди надсилає повідомлення про те, що на номер оформлена посилка. Якщо ви отримали таке повідомлення, а посилки ні від кого не очікуєте, можете зайти на сайт Нової пошти і за допомогою трекінгу відмовитися від посилки. Ввівши номер експрес-накладної, клієнт також може переадресувати посилку на інше відділення, або в поштомат, продовжити термін зберігання або відмовитися від посилки.

Раніше Нова пошта розповіла українцям, як захиститися від нової схеми обману через електронні листи.