Компанія Нова пошта запровадила у себе сміливу новацію. Вона почала відправляти посилки безпілотниками. Причому – на чималу відстань. Перший пробний виліт із посилкою було здійснено на відстань майже у півтисячі кілометрів.
"Ми перші, хто наважився відправити безпілотний літальний апарат з посилкою на відстань аж у 480 км. Тож рівень крутості події – 1000 лвл ", - похвалився український поштовий оператор на своїй сторінці у Facebook.
У цій же інформації зауважили, що це був лише перший пробний виліт. Такий революційний спосіб доставки посилок ще якийсь час тестуватимуть. Наступний політ БПЛА із посилками планується на серпень. Поштова компанія сподівається, що тестування пройде успішно, і вже незабаром такі вильоти стануть регулярним і звичним явищем.
"Сподіваємось, що якомога скоріше, такий вид доставки стане доступним кожному. Та якщо хочеш перевірити чи є в тобі задатки ворожки чи мольфара, спробуй у коментарях передбачити коли до тебе прилетить посилка від нас", - звертаються поштарі до своїх клієнтів.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Звісно, що, як і в будь-якої новації, у цієї також відразу знайшлося немало критиків.
"Круто, але поки це тільки маркетингова штука. Немає жодного плюса в порівнянні з доставкою звичайними способами. Навіть виграшу в швидкості особливо немає", "Ви спочатку на землі навчіться нормально доставляти і в цілості", "І усі 480 км позаду нього їде ота машина з оператором?))", "Ну так, і везе решту 99% посилок, тому що в безпілотник вдалося засунути тільки півтора конверта ?", - пишуть скептики.
Втім, у багатьох така новація від Нової пошти викликала захоплення. Вони вважають, що завдяки новому сервісу послуги поштового оператора стануть доступнішими та оперативнішими.
"Через конкуренцію, водії будуть збивати їх з пневматів) а взагалі, звичайно це круто! молодці!", "Ви круті!!!!!, "Він і потрібен для термінових документів або медпрепаратів або доставка донорського органу. Є ж різниця терміново з місця на місце переслати або чекати розвезення з відділення до відділення?" – написали прибічники безпілотної доставки.
Нагадаємо, Нова пошта вирішила вдосконалити свій зв'язок із клієнтами. Вона пропонує їм ділитися проблемами, що виникли з приводу доставки відправлень на сторінці пошти у Facebook.