Компанія "Нова пошта" змінила правила пакування поштових відправлень. Відтепер вони стали більш демократичними і дозволяють більше розмаїття упаковок. Залишилась єдина вимога до всіх упаковок: вони повинні мати пласку форму.
В інформації, опублікованій на сайті поштового відправника, написано, що компанія змінює правила пакування, "опираючись на клієнтський досвід та свої внутрішні процеси".
"Їхнє впровадження допоможе клієнту надійно пакувати, а нам - зберегти високу якість та швидкість доставки відправлень, і цьому сприяє сортування посилок автоматичним способом", - цитує прес-служба свого СЕО Олександра Бульбу.
Отже, клієнти тепер можуть відправляти посилки у власній упаковці. Головне, щоб усі упаковки відповідали певним нормам.
Тепер діють такі правила пакування:
- Документи завтовшки понад 2 см можна відправляти у конвертах (раніше треба було обовязково класти їх у коробку).
- Одяг і текстиль вагою до 2 кг і габаритами до 40 см можна транспортувати в поліетиленовому пакеті. Те, що важить понад 2 кг і має габарит понад 40 см, відправляється у гофрокартонній коробці або в пакеті для відправлень із обов'язковою пласкою основою (раніше весь одяг і текстиль з оціночною вартістю понад 2 тис. грн мали відправляти лише в гофрокартонній коробці).
- Взуття у фірмовій коробці можна відправляти в пакеті для відправлень або в стрейч-плівці.
- Телевізори, монітори і радіатори (пласкі об'ємні відправлення в товарній упаковці), що вартують до 10 тис. грн, можна відтепер відправляти у товарній упаковці. Той самий товар, але вартістю понад 10 тисяч гривень, додатково запаковують у п'ятишаровий гофрокартон (раніше усе відправляли в додаткових коробках, палетах або флет-боксах).
- Девайси, канцелярія, книжки (дрібні некрихкі відправлення в упаковці) відтепер можна відправляти замотаними у повітряно-пухирчату плівку та укладеними в пакет або в конверт із повітряно-пухирчатою плівкою.
- Кондиціонери, духові шафи, дитячі візки, якщо вони запаковані в заводську коробку із гофрокартону, дозволили відправляти в цій коробці, але за умови, що вона витримує навантаження всередині без деформацій (раніше всі подібні вантажі вагою до 30 кг та з габаритом понад 70 см додатково упаковували в палетні борти).
Нагадаємо, "Нова пошта" навчила своїх клієнтів, як вони можуть заощадити на відправці посилок. Для цього компанія впровадила у себе сервіс "Коробка в оренду". Тобто, коробку, в якій пересилають відправлення, можна орендувати і, забравши з неї своє замовлення, повернути її співробітникам відділення.